Makale
- Yiğittekin, M., Cingöz, O., & Köybaşi Şemin, F. (2025). Bibliometric analysis of studies in the field of economics of education in theweb of science database. Business and Economics Research Journal, 16(1), 87-106. http://dx.doi.org/10.20409/berj.2025.458
- Yiğittekin, M., & Mermer, S. (2025). Comparison of Vocational Education Practices of Some Countries in the Context of OECD Labour Force Participation Statistics. International Journal of Turkish Education Sciences, 13(2), 647-698. https://doi.org/10.46778/goputeb.1591923
-
Yiğittekin, M., & Köybaşı Şemin, F. (2025). Okul Yöneticilerinin İş Süreçlerinde Yapay Zekâ Kullanımına İlişkin Görüşleri: Ankara İli Örneği. MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, 14(3), 1013-1031. https://doi.org/10.33206/mjss.1638526
Kitap Bölümü
Bildiri
- Yiğittekin, M., İmali, H., & Daşo, -Sabri. (2020). Ortaöğretim Öğrencilerinin Sınıf Kurallarını Benimseme Düzeyleri ile Covıd-19 Salgını Sürecinde Uzaktan Eğitime Yönelik Tutumları Arasındaki İlişki. (International Strategic Research Congress)
- Yiğittekin, M., & Doğan, S. (2024). Kapsayıcı 21. yüzyıl beceri modeline ilişkin öğretmen görüşleri. 17th International Educational Administration Congress 07-09 March 2024.
- Yiğittekin, M., & Kahraman, H. (2024). 6 Şubat depremlerinin ardından belirlenen eğitim politikalarının kriz yönetimi bağlamında değerlendirilmesi. 17th International Educational Administration Congress 07-09 March 2024.
-
-Yiğittekin, M., Cingöz, O., & Doğan, S. (2025). Öğrencilerin Gözünden Okul. Okul gerekli midir? 18th International Educational Administration Congress 02-04 May 2025.
-
-Cingöz, O., Yiğittekin, M. & Köybaşı Şemin, F. (2025). Eleştirel Düşünme Atölyesi Programının Öğretmenlerin Eleştirel Düşünme Düzeylerine Etkisi. 18th International Educational Administration Congress. 02-04 May 2025.
Tez
Yayınları bilimsel etik kuralları çerçevesinde atıf göstererek kullanabilirsiniz.